Sova, onödigt

Inatt har jag fan inte sovit många timmar.
Sova är väl onödigt.
Vaknade första gången klockan 5, sen en gång i halvtimmen
typ och trodde jag hade försovit mig.
halv 8 kom målarna och börja skrapa utanför mitt fönster.
Lätt att sova då?
Dels känns det som någon kollar in och så låter det som huset ska rasa.
Galet, kan dom inte ha målat och fixat klart snart?




Anyway, borde verkligen föna håret nu.
Ligger efter i tadschemat för vad som ska hinnas innan jobbet,
suuuuck.



Får väl glädjas åt att det är jobb 2 dagar sen en ledig
jobb 2 dagar och sen 4(!!!!)dagar ledigt!
åååh så skönt det ska bli.
Men känner jag mig själv kommer jag va rastlös och ha tråkigt eftersom
det är mitt i veckan jag är ledig när ingen annan är det.


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0