Pengar

Weeie, tro på fan det hade trillat in 2200kr på mitt konto idag
så inte sjutton behöver jag känna mig fattig tills lönen kommer 4000kr
och nu kan jag må bra igen.
Alltid när jag har mindre än 2500kr på vanliga kontot så får jag typ
ont i magen och min spara sida tycker att jag borde skärpa mig.
Men nu kan jag ta det lugnt igen, lönen kommer ju endå på tisdag
så ingen fara på taket.

Läckan aka kotten förtillfället måste till mazda eller typ
mekonomen, klarar inte av sprutlukten i bilen längre.
Något måste göras!!!!
Så får åka upp imorgon och se hur mkt det skulle kosta
och vad sjutton som är felet...


Ledig imorgon, igen så sjukt nice.
Men har inget planerat...
kommer bli rastlös får hoppas på lite sol heltenkelt.



fick schemat för juni.. 11 lediga dagar varav 4 av dom vid midsommar.
så kommer bli mkt jobb i sommar, men det är bra mitt sparkonto
behöver byggas upp igen.
6500kr är inte okej att ha sparat..
Fast iofs skatten kommer ju snart tillbaka så då fylls det på igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0