man whore

Ibland blir man bara förbannad.
Känns som det här kan bli ett bra avslut.
Det behövdes nog att jag skulle förstå hur blåst jag vart
och att jag skulle bli förbannad inte ledsen.
Bra där.


Det finns bara en av mig och det är jag
Det finns bara en av dig och det är du
Det finns bara två av oss och det är vi.

Jag hoppas att det räcker till
Och att det håller
Så länge jag vill

Fast vi blir främlingar ibland
Ååh hoppas du kan läsa mina tankar


Köpte två nya skivor idag.
Pappa klagade över min musik i bilen så köpte typ
balndade skivor med klassiker från 80 talet eller något.
Helt okej att lyssna på..

Så tog bilen ut en sväng förut, passade på att åka till C´s stall.
Mysigt Påven va hur mysig som helst stod och pussades och kliade mig
när jag kliade honom bakom örat, det är kärlek det ;)


Well, nu ska jag snygga till mig och sen åka till Madde..
Hon kommer ju hem en sväng från Avesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0