Lyxdag



Efter jobbet åkte jag hem till Madde och fick smörgåstårta
och kladdkaka, inte illa alls.
Sen sa vi hejdå till Micke och Robert som fick åka hem till avesta idag igen.
Vilken lycka..


Jobbet har gått bra idag, har vart lite seg dock.
Drömmen inatt har satt sina spår.
Och som alltid va jag kär upp över öronen i min räddare i nöden.
Det är jag allti efter såna drömmar, vet inte vem han är men jag
går och är kär endå..
Eller jo inatt vet jag ju vem det va.


Anyway, jag har lyckats och det är BRA dessutom.
Har lockat till mig både film OCH sovsällskap ikväll.
Hur ofta händer det en söndag?
För sällan heltklart!
Well båda va lediga imorgon förmiddag så why not.
Hångel utan krångel ;)



Imorgon ska jag iaf åka till Norrköping med Madde
hon fyller år idag så hon fick pengar hon ska handla skor för.
Bra där.
Ska bli kul att köra mitt i norrköping...
Hittar inte men men, det kan ju inte va så avancerat..


Nu ska jag snygga till mig och sticka till farmor.
invänta sällskapet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0