Lucky me

Idag ska bli en toppen dag!
Känner det på mig, först jobb sen hockey
och undertiden jag är på jobbet så har robert lovat att
hålla mig uppdaterad om hurvida det blir mål eller inte.
Men idag missar jag iaf inte allt för mycket.
Sen ska vi grilla hos Madde ikväll också, mums!



Blir en nykter kväll dock, jobb imorgon och jag vill kunna köra.
Hatar att inte va fräsch när jag ska jobba.


Inatt sov jag btw vääärdelöst.
dålig på att sova själv och så va det VARMT
Fattar inte mitt element är avstängt fönstret har vart öppet hela natten
och endå är det MINST 30 grader, jag sov fan helt utan täcke.
INte okej!



Anyway, dag 1 avklarat bara typ 100 kvar.
efter det är jag kvitt allt.


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0