Jag älskar

Jag fullkomligt älskar min bil.
Så sjukt skönt idag när jag åkte till jobbet.
Vindrutorna nervevade musiken på förfull och solglasögonen på.
Det va lycka det, va en toppen start på dagen!



Resten av dagen har vart helt okej den med, förutom
kines/indianen som kom in i min butik och snöt sig rakt ut
i butiken utan papper eller något, så som gubbar snyter sig.
Säkert 3 - 4 gånger, kräksvarning där.
Som tur va kom han inte fram och ville köpa något då hade jag dött.
uuuuh!


Annars har jag nog dom bästastebästa kunderna, idag kom det in en gubbe
med en vaniljbulle till mig för att han tycker att jag alltid är så glad och söt.
Weeeeie ;)


Nu är det dags för mat, ska nog tvinga med syster ut och gå sen också.
det är ju så fint väder ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0