Idag är jag kär

Weeie, underbart väder ute, OCH så hade jag en
sjukt bra dröm så då är man alltid kär när man vaknar ;)
Ska straxt ta och äta frukost och bege mig mot jobbet.
Eller jaa jag måste kanske klä på mig först också.
Det är inte okej att solen är framme vid 6 och väcker mig.
det är sjukt svårt att somna om.



Måste nog byta gardiner till några mörkare så det kommer in mindre ljus.
För min rullgardin hjälper fan inte ett dugg.
men hey, det är ju typ bara små pinnar så kan väl inte förvänta sig under.


Imorgon är jag ledig så ikväll ska jag nog kolla på film, alltid mysigt.
Fast nu blev jag osäker på om jag kan kolla på film,
kommer inte i håg vilken dag jag hyrde dom när dom ska vara tillbaka.
Måste kolla upp det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0