feel the awesomeness

Dags att vakna Lars!
jobb i några timmar nu sjukt fint väder är det!
huuur underbart som helst.


Igår då, det va sjukt trevligt hos mattias,
inte skämt ut mig vad jag kommer ihåg iaf.
Bra där!
är väl alltid så, "vad jag kommer ihåg"
Mamma ska köra mig till jobbet idag vågar inte
sätt mig och köra själv.
Så jävla duktig och ordningsam ;)


Det är morsdag idag, glöm inte bort det!



Jag är jävligt besviken måste jag säga.
Förstår inte alls varför någon skulle vilja göra på
det sättet.
Är det inte helt galet?
Hur vet du att du kan lita på mig.
Att jag inte bara tänker på mig själv och skiter i dig?
Skiter i dina intressen och bara släpper allt som en bomb?
Det känns som det är fullt med glas på golvet och snart kommer jag
trampa på en av alla dessa bitar och allt kommer skita sig.
Hur orkar man ha alla dessa saker för sig själv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0