Du lever

hmm, har vart chaffis ikväll och kört ner folket på krogen.
man får inte plats så många i kotten dock!
Nu ska jag sova för imorgon väntar det jobb.
efter det blir det dock kalas hos madde, smörgåstårta.
inte illa alls...

Ledig på måndag också så imorgon vore ett grymt bra tillfälle att hitta på något.
Får se om jag kan locka någon.
Farmor åker på kryssning på söndag också så kanske kan va där och ha filmmys
och snacka skit.
Den som lever får se.



Vad är det här för jävla skit, dag 2 avklarad dag 3 påbörjad.
Det kommer aldrig ta slut, jag kommer få räkna dagarna tills jag dör.
Suuuuck!


Tur att sommaren är här så jag jobbar helatiden och
inte har tid att tänka på allt.
Just nu skulle jag verkligen behöva någon att gnälla hos.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0