Åter i lager

Är hemkommen igen från landet.
Blixtvisiter överallt och ingenstans.
Nu är jag så sjukt trött så jag vet typ inte vart jag ska ta vägen.
Kotten ska iaf till sjukan på onsdag och det skulle ta typ 2 timmar.
Whaaat?
Hur ska jag klara mig så länge utan älskade kotten?
Den riktiga frågan är väl hur fan jag ska ta mig hem och sen dit
igen medans kotten är där..
Urban får ju inte direkt plats i bagaget, och ingen dragkrok har jag.



Anyway, nu ska jag soooova!
Måste göra matlåda egentligen men får göra det imorgon.
Bättre att somna nu när jag är trött och vakna lite tidigare pigg och glad.
Hahaa!
Arsle, kom på att jag måste fixa naglarna också.
Det är inte okej att ha halvanaglarna målade..




Nehe, Puss sov gott!


Dag 4 har gått för jävla bra.
Kanske bara behöver räkna månaden ut?
Optimistisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0