Vår = Oss

ååh, nu när det börjar bli mer sol och man tänker på vår
så vill man bara ha någon att hålla i handen i solen.
Alla mina vänner har ju pojkvänner och nu har till och med
deras mammor börjat tycka att dom ska para i hop mig med någon.
Då är det illa!


Men fine, hittar ni någon bra kandidat till en blinde date så
är det bara att höra av sig, en date har väl ingen dött av?
hahaaa...




Alice i underlandet.
MÅSTE SE!
när jag va liten tyckte jag att den filmen va sjukt läskig.
den va nog tvåa på läskighetslistan efter "DET" Sthepen Kings film.
Men nu är jag lite äldre och kanske kanske kan jag klara mig utan
mardrömmar om jag kollar på den :)
Kan alltid hoppas.


Nu ska jag göra mig en kopp te och sen ska jag hämta pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0