Strålande sol

Weeie, idag vakna jag av att solen lyste in.
Vilket den gör varje gång det är sol :P
Nu är den iaf borta :(

Ska duscha och sen ska jag nog ta mig ner på stan.
Ska köpa någon ny klänning tänkte jag och ett par nya skor
om jag hittar, det är svårt att hitta snygga skor i den här stan.
Pappa har bilen och syster är inte så sugen på att åka iväg och shoppa
annars hade jag garanterat tagit mig till etuna och shoppat :D



Måste hitta något sött att ha på mig imorgon också.
eftersom min nya klänning verkar sitta på varenda människa i den
här staden just nu så får den hänga kvar i garderoben.
Va 3 st förra helgen som hade den på sig...
Det gjorde den inte rättvis vill jag verkligen påpeka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0