New moon

Kollade på andra Twilight filmen igår, eller inatt.
Den har kommit ut med super kvalite så va bara att kolla :)
Och igår fick jag veta dessutom att den tredje filmen kommer ut
om inte allt för länge, typ 10 juni eller något.
Den här gången kanske jag skulle passa på att se den på bio och
inte vänta 100 år innan jag ser den :P


Håller på att bli förkyld också.
Så jävla trevligt, inte!
men men sov morgon imorgon börjar kvart i 10.
Nice, MÅSTE ringa barnmorskan också,
skulle ha gjort det förra veckan, men näää skönare att sova
och sen glömma bort det än att vakna vid 7 och ringa det där
jävla samtalet.
Hoppas bara dom har tid den här veckan, onsdag eller torsdag.
Börjar bli AKUT!



Nu ska jag sova anyway, en dag imorgon också.
Har helt glömt bort att göra en matlåda, hur bra är det på en skala?
Inte alls..
Så jävla slött...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0