Kokain

Jag blir förbannad.
Jag har samlat vuxenpoäng och kollat på debatt.
Först va det att regeringen hade röstat att
turkiet va skyldiga på folkmord mot armenien eller något liknande.
Varför ska Sverige rösta och säga en sån sak, det är väl upp till
Turkiet isf att erkänna det eller be om ursäkt.
Det va iaf kaos och deras ambassadör från turkiet va måttligt road.


Sen handla det om Kokain, jag kan inte annat än skratta.
Det va en tjej som är med i Glamorama(?) hon har vart med i
lyxfällan också, det är därifrån jag känner igen henne,
en stackars flicka utan vettigt jobb som levde på pappa.
Anyway, nu har hon tydligen något jobb på en stureplans klubb och
där är det absolut inte något kokain som finns.

Och sen va det någon annan som hade skrivit en bok om det där
som sa att det finns ÖVERALLT, och inte bara bland äldre utan bland många
yngre också.

Svergie går ut för, kan jag få köpa mig en ö utan en jävla massa
pundare och folk som slåss?!
Det finns ingenstans där det inte finns.
Skicka iväg alla från hela världen som sysslar med sånt till afrika
och sen kan vi sprida ut dom stackars afrikanerna i dom andra länderna.
Det finns ju endå inge vatten och allt vad det är så dom borde väl bli glada?
Jag blir glad, om jag slipper alla pundare och folk som vill slåss..
Även om det skulle innebära att halva min umgängeskrets skulle försvinna.
nej inte riktigt så illa men många "kända" ansiktet skulle försvinna.
Skönt säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0