Kallt

Brrr, idag har det vart sjukt tråkigt väder.
Förstår inte vad problemet är kan det bli vår nu?!
Har vart med Mamma på Trolldal också och kollat en ridgrupp
som hon ev ska börja i, men får se ridläraren som va idag
som iofs bara verkade vara vikarie verkade inte allt för bra.
Eller ja hon kanske är bra men eleverna verkade inte allt för nöjda
efter lektionen, och hade det vart min ridlektion hade jag börjat fundera på
pengarna tillbaka, spc när personen säger att dom får rida 45 min
fast dom har en timmes lektion..


Anyway, rån på jobbet i helgen igen.
Börjar bli en vana det där.
Inga pengar fick dom med sig den här gången dock.
Tur det!

Imorgon är det min tur att jobba.
Ska se om jag kan fjäska lite för pappa så jag får ta bilen :D
Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0