en dag i taget

Ännu en dag har snart passerat.
idag har jag handlat lite bra att ha saker och
frukost tills imorgon :)
Funderade på att tvätta bilen men det kommer säkert bli regn
någon dag framöver och då blir bilen skitig igen.
efter helgen kanske.


Har även vart på ams och fyllt i mitt papper.
Blev inte många dagar som inte va i kryssade för jobb den här månaden.
Skönt det, en bättre lön :)

Hoppas på att få hem min deklaration snart.
pappa fick sin idag, jag är SJUKT nervös över att behöva betala tillbaka.
Jag gjorde någon grej på skatteverkets hemsida där man kunde se hur
mkt man skulle få tillbaka, men då stod det att jag skulle betala tillbaka 6500kr typ.
Whaaaaat?!
Tur att jag har mitt sparkonto om så är fallet men hur sjutton har det gått till?
Hoppas att jag inte gjorde rätt helt enkelt, SV´s hemsida :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0