Det går bra nu

jobbat idag, tiden flöt på även om det gick
låååångsamt ibland, jag blir väldigt lätt rastlös.
Inte okej.


nu är jag trött och seg i kroppen, skulle verkligen vilja
ta mig till gymet och köra ett pass
men det känns som någon bakterie sitter och äter på mitt ben/ min muskel.
det känns hela tiden.
Tänk er hur det känns när man borrar i tänderna utan bedövning, eller
vääääldigt kraftiga ilningar kanske i tänderna, så känns det
helatiden, 24 timmar om dygnet i hela mitt ben.
Måste ta mig i kragen och boka tid, men jag hatar sjukhus.
det är omständigt.
Måste gå upp klockan 7 och ringa, får ingen tid eftersom det inte är akut.
Sen 2 dagar senare kommer dom på att dom inte tänker ta emot mig alls utan
att jag måste ringa till Etuna, men där tar dom inte heller emot mig för han
tycker inte att det finns något att göra, det ska bara dokumenteras.
Suuuuuck...


Anyway, slut gnällt.
Jag ska lägga mig och kolla lite på film, sen blir det nog
criminal minds ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0