Cat!

Cat! I'm a kitty cat. And I dance, dance, dance and I dance, dance, dance.

Hmm helgen satte sina spår endå.


Och det är mer än bara i musik väg vill jag lova.
jag kan inte få bort dom där små orden som fick mig att
kolla lite anorlunda på dig.
Ganska barnsligt egentligen men jag gillar inte folk som ljuger.
Och absolut inte när du gör det om något så enkelt.
Det gör lite ont endå.


Det är alltid samma sak när jag väl går tillbaka till det stället
jag är på nu, ALLA andra.
Jag vet om att dom finns där, det har dom alltid gjort det får
man räkna med när det gäller dig, men jag gillar det inte.
Det kommer sluta på samma sätt som det alltid gör.
Jag får nog och försvinner in i mitt egna lilla land, men jag hör och ser
fortfarande allt som händer runt omkring så jag är nog inte så bra
på det där med att försvinna helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Claar

grymt läcker du är :P

2010-03-10 @ 02:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0