Tandvärk

på riktigt?!
Brukar man inte ha tandvärk innan man går till Tandläkaren
och inte efter att man har varit där?
Anyway, idag har jag knappt fått i mig någon mat.
kan bara äta små små tuggor och tuggar jag på fel sida 
så får jag ilningar i en kvart, inte små som man får av kallt vatten
eller så utan dom går upp i huvudet typ.
Svårt att förklara men det är 1000 gånger värre en vanliga.

Sen gör käken sjukt ont fortfarande, jag har fan inte gjort
annat än att gnäll om den idag.
Den gör ont när jag pratar ler tuggar.
vad jag en gör...
Suuuck!


Well, nu skulle jag verkligen behöva filmsällskap och kramas.
Det är fan det fredagar som är regniga är till för.
men icke, jag har inget filmsällskap så jag får väl sova  eller så ist.
Så jävla happy idag endå så kanske är lika bra..
Jävla tandläkare, allt är deras fel! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0