Sooova

Hmm sova tidigt, ja tjena.
Bättre att sitta och kolla på gordom ramsy...
Nääe, men nu ska jag iaf sova.
Borde locka håret men orkar jag sätta i rullarna?
Lockarna håller sig sjukt mkt bättre då och det tar inte lika lång
tid imorgon, men det är fan inte skönt att sova med...



Allt eller inget.
Jag trodde nog aldrig att det skulle bli så här.
Men ibland måste man nå botten för att kunna komma upp igen.
Förövrigt så är det juni nu.
Mitt horoskop för Juni va jävligt bra, eller ptja
under andra omständigheter hade det vart det.

"En snygg kilkompis flirtar med dig runt den 6e.
Skit i "riskera vänskapen" snacket
- du vet att du har smygfantiserat om honom!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0