Smärtstillande och Död

Min dator är död nu.
Får sitta vid pappas en stund nu när han kollar på tv.
Inge mer datanördande för mig.
Så jävla dåligt!!!!!
Jag blir förbannad, vet inte vad man ska köpa
vad som är bra och så har jag inte ork att kolla heller.
Jag vill bara gråta allt är förstört



Anyway, är hög på smärtstillande så imorgon orkar jag säkert
kolla lite, pappas dator låter ju inte som en lastbil iaf.
Så slipper få huvudvärk.

Hade det vart så att jag hade haft sex så hade jag precis som min
tandläkare trott att jag va gravid.
Jag har konstant huvudvärk mår illa helatiden och är gnällig.
Eller så är det för att jag inte ätit ordentligt.
Fuck vad jag gnäller idag.


Nu ska jag sova medans jag endå inte har ont någonstans utan
bara är hög.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0