Skattepengar

Weeie, alltid lika kul att få in pengar på kontot!
Undrade innan jobbet när man skulle få skatte pengarna
och sen läste jag på Aftonbladet att dom började betalas ut
om man hade fixat via internet.
Så ringde mitt konto och johodå där satt det 11000 extra.
Hur nice som helst ;)


Anyway, sparade 1000 kr att spendera resten åker in på sparkontot.
Det går fort att spara när man får såna tillskott i kassan.
Och när man får en normal månadslön ist för 6000 som jag får när jag inte
jobbar heltid.
Så nu blir det mycket pengar som sparas!
Men ska nog sno lite av dom snart till en systemkamera,
vill verkligen ha en ny bra kamera!


Nehe, mat mat mat.
Min sallad som jag hade med mig som mat tog 3 timmar innan jag fått i mig.
Det kom kunder hela tiden så fick ta en tugga sen kom det en ny helatiden.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0