Polisen

Weeie, mitt pass är klart idag så jag kan
hämta det imorgon, så nu är jag redo
för äventyr som man måste ha pass för också!


I helgen kom det två killar som sa att deras pappas
kort hade blivit stulet och att det hade blivit använt
i våran affär för ca  3000 och dom undra om vi viste vilka
och om vi hade video övervakning osv.
Jag kände på mig direkt vilka det va som hade gjort det
och idag så kom chefen med bilder och det va dom jag trodde det va.
Jag vet vad den ena heter så då blir polisen nog lycklig.
Jag ska sätta dit dom jävlarna ;)

Anyway dom skulle ha kommit idag men polisen gör väl aldrig
det dom säger att dom ska göra?
Hahaa ;)


Nu ska jag hem till M på film mys.
Det kan jag behöva.
Skulle behöva mat också men mår bara illa och så vet
jag att det endå inte går att tugga.
Jävla skit tandläkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0