Painkillers

Jag kan inte snoka längre.
Jag blir helt galen av det.
Vrider och vänder försöker få det på ett sätt
men det stämmer inte alls.
Jag mår fan dåligt av att snoka där så nu är det slut.

Ska ta bort skiten!



Måndag idag vilket betyder att jag är ledig imorgon.
ooh så skönt det ska bli!
Kommer nog hinna bli frisk tills på onsdag också.
Blir en kort vecka förövrigt är ledig fredag till onsdag
det är helt galet lyx!
Sen börjas det igen jobba 4 dagar va ledig 1 osv..
Men en månad till står jag ut, sen är det ju semester i augusti.



Nehe, ska i vanlig ordning upp till mig sminka mig och sen äta frukost.
Hoppas slippa vara ett penninig luder idag ;)
HAHAHA


Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0