Kyss mig

Min dröm inatt va både bra men såå sjukt
obehaglig också.
Och som tack för att jag fick en bra sömn i går fick jag
sova pissdåligt inatt.
Jag trodde fan seriöst att jag hade brytit benet eller något.
Men orkade inte gå upp och ta piller så somna och vakna 100 gånger ist.



Jobbar 4 dagar till sen är jag ledig.
jag känner hur jag halkar efter med allt.
Tvätt städa äta ordentlig mat.
Eller dte sista kanske är för att jag inte kan äta?


Längtar som sjutton till tosdag också.
Då är det dags att klippa sig.
Jag kommer tjata om det tills det är gjort för jag
har verkligen saknat Ramona, blev alltid nöjd när jag klippte mig där!
Weeeeie



Nehe, nu är det nog för idag.
Måste föna håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0