Jag har tänkt klart

Jag är klar med dig och allt som har att göra med dig.
Jag har börjat förstå att det här inte funkar för mig.
Även fast det är svårt och jag kommer tänka på det varje dag så
kommer det aldrig lösa sig på ett sätt som är bra för mig
om jag inte bestämmer mig att här får det vara nog.



Jobbet idag gick så sjukt segt.
Förstår inte drog fram damsugaren och skurade golvet.
Det enda som fick tiden att gå liiite snabbare va Macthen mellan
Robban och Rogga, Tennis!
Att läsa kommentarerna ist för att se matchen
va helt otroligt!



Nu ska jag läsa min bok och sova.
Ska försöka ha otroligt bra drömmar, det va ett tag sen.
Förmodligen för att det har vart nästan minusgrader i mitt rum dom
senaste nätterna.
Okej kanske inte riktigt men det har kännts som det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0