Gräsklipparen

Vet ni vad jag inte älskar med mina grannar?
Att dom sätter igång gräsklipparen halv 8 på morgonen.
Och för vad en plätt som är 2x5 meter typ.
Svårt att klippa med handjagaren om man nu måste klippa gräset
så tidigt på morgonen???!?!
DOm är GALNA!


Nu ska jag i vanlig ordning sminka mig och äta frukost.
Men ingen matlåda idag, det är sista dagen så
idag ska jag lyxa till det och äta kyckling sallad från Nobel :)
Mums!



Inatt hade jag en så sjukt jävla jobbig dröm.
Jag hatar att drömma om dig.
det blir aldrig bra drömmar.
Bara massa bråk och så är man förbannad när man vaknar.
Bläää..
Bättre att drömma om okända för då är jag alltid kär när jag vaknar.
Det är precis vad jag behöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0