Dator köp...

Kollade upp öppettider på onoff och elgiganten innan jag
åkte från jobbet.
Nu när min syster är hemma igen så är jag helt utan dator.
Eller ja jag får sitta vid pappas när han jobbar men
den är oskön.
Eller inte datorn utan stolen och skrivbordet.
Anyway, dom hade öppet till 7 båda ställena.
Va ifrån jobbet halv och bestämde att jag hinner bara till ett ställe
så vi åkte till onoff.
Väl där så va gubben upptagen med någon annan så vi stod
och väntade på att han blev klar 20 min senare va dom fortfarande
inte klara och då stängde dom.
Dom andra som jobbade va kassa personal som uppenbarligen inte viste något
om datorer för då hade dom väl kommit och frågat om vi ville ha hjälp
när vi stod vid hjälp disken?
Bra service.
Åkte för att köpa stationär och bärbar dator kom hem utan.

Han kunde väl ha sagt att han inte skulle hinna så hade vi hunnit åka till
elgiganten och se vad dom hade?
Men icke!
Så där blir det inge dator köp.
Känner mig lite som pretty woman.
Hon blir dissad i klädaffären och kommer tillbaka dagen efter och visar vad
hon hade köpt.
Synd för er!


Anyway nu har jag avreagerat mig och det är typ det jag orkar när jag sitter
vid pappas dator.
Ett jävla gnäll!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0