Dags att sova

uuuh, jag är helt slut i kroppen.
Har endå hunnit med ganska mycket under dagen.
Fikat med Madde handlat lite på H&M fixat ett pass
där jag så klart kommer se ut som en mupp ingen som sa
att man tar kort där och inte får ta med sig eget..

Tjusigt säkert!
Fick iaf skriva att jag va 161cm ist för 159 som det va på mitt förra.
Inte illa ;)
HAHA!


Sen blev det tandläkaren, jag är klen och börja gråta när jag
Såg sprutan (som alltid) Så fråga hon mig om jag ville laga visdomstanden
eller om jag ville dra ut den nästa år.
Eeeh LAGA!!!
Dra ut den är dom inte riktigt kloka?!
Jag vet hur ont det gör efter att man har borrat bara.
uuuuh, så nu är dom hela och jag ser ut att ha påssjukan.
Inte okej.

Sen åkte jag ut till Clara på landet snacka skit och gjorde en
supergod lasagne.
Så nu ska jag sova och göra mig redo för jobb imorgon.
Säkert super taggad..
Well bara tills på tisdag kvar sen får jag ha en dag ledigt igen.
Vilken lycka!

Jag ska förövrigt sluta va så kräsen.
För nu börjar jag bli desperat på riktigt.
Det här är inte okej!!!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0