Dagens problem

Jag hatar nagellack som man måste måla fler än ett lager
för att det ska bli bra, jag har inte tid!
Det borde stå på att det här måste du måla två lager av.
Fan det måste torka mellan varven och sen måste jag måla och så
ska det torka igen innan jag kan fortsätta med något annat.
Det är störande!



Hade btw värdlens bästa dröm inatt.
inte bara bra men när den va bra va den VÄRLDSKLASS!
I like!
Hahaa


Nu ska jag föna håret, har bokat klipptid till nästa tisdag
när jag är ledig nästa gång hos Ramona, har letat som en tok
efter vart hon tog vägen efter mamma ledigheten.
Hon är bäst!
Så nu är jag lycklig, håret kommer också bli lyckligt igen, ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0