1 dag kvar

Jag måste få ordning på mig själv.
Och det går som sagt inte med dig omrking.
Du är en för lätt tillflyktsort och livet är inte lätt
så nu får det vara slut på det.
Det enda jag egentligen vill säga är lycka till!
Jag ska komma ur den här onda cirkeln
och just nu känns det inte ens tungt, tror att helgen
va precis det jag behövde för att förstå hur mycket bättre det kan vara.



En dag kvar av jobbet den här veckan.
Skööönt!
Ska nog kasta i slingorna i håret nu och hoppas på att håret
inte tänker trilla av, jag har fått hem mitt redken shampoo och balsam
så det borde bli bra igen.


Måste nog ta mig i kragen och ta några nya kort nu när
det endå är sommar och fint.
Borde VERKLIGEN Skaffa mig en systemkamera så bilderna blir okej.
Får fixa helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0