Turn the lights off

åååh pissdag!!!
Fan vad allt har gått åt helvette idag.
Suuuck men nu är dagen över ÄNTLIGEN!


Och till imorgon kan väl alla män göra mig en tjänst?
DUSCHA, använd DEO och/eller PARFYM så jag slipper
känna era äckliga svett/mögel dofter.
Alltså på riktigty ni förstår inte hur det svider i näsan.
Idag va det som att alla män hade fått något parfym test
som STANK!!
Uuuh, alla utom stinky som bara luktar hund och unket,
han lukta fan mer än vanligt men endå så lukta han gott om man
jämnför med dom andra.
Förstår ni då hur illa dom andra luktar??!?!
Jag tror inte det.
Skulle vilja kunna skicka doft sms när dom kommer- urk!


Anyway, nu ska jag försöka ta mig i kragen och laga mat.
Vad det nu ska bli förnågot...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0