Strapon

Hur man vet att saker och ting har gått förlångt.
När man börjar drömma om att man har
sex med tjejer med en strapon, det borde va ett täcken
på att det har gått för långt.
Det va den sjukaste drömmen jag har vart med om på länge.
så sjukt galen!



Anyway, är ledig idag, skulle tvätta kotten men mitt paket är
tydligen fortfarande i Umeå.
Trevligt att det är i Umeå men jag bor i katrineholm.
Fuck!
Nu är jag ju inte ledig förens på tisdag igen
så kotten kommer få åka med fågelskit över sig i 5 dagar till.


Ikväll är det Bio på menyn, ska se den nya Bäck filmen.
Den är säkert bra.
Hoppas på bra AC på bion också annars dör jag.
Men sist jag va på bio va det ingen fara :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0