Some will win, some will lose

Dags att jobba.
Gör jag något annat än att jobba kan man undra :)
Men men, jag har inte ett allt för slitsamt jobb.
Skönt med AC!!


Min läkare ringde och berättade att provet för reumatism va
possitivt, men det viste vi redan vi gjorde ett sånt test för typ 4 år sen.
Men det kanske är bra för försäkringsbolaget att se att jag inte luras,
hahaaa, måste ringa dom nästa vecka och ge dom tillstånd att rota bland mina nya journaler.
Kanske kan jag någongång ha nytta av min försäkring?




ANyway, nu ska jag platta håret och äta frukost.
Får inte glömma lägga ut gnissel pumpen  heller.
Min kusin ska ha med den på äventyr.
Synd att hon har kille för pumpen är en bra raggare med sitt gnissel.
GBG 2008 Jennie jag och Clara är bara ett exempel ;) hahaa



Nehe, annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0