Räkningar

uuh fick kotte räkning idag.
Inte okej, glömt att skicka in svar på autogiro.
Får fixa till nästa månad ;)


Idag har det märkts att det va en dag till lön
Oändliga mängder enkronor och andra mynt har strömmat in.
Folk som köper limpor cigg för tior och enkronor, inte okej!
Snuskigt!


Så får hoppas på att det är bättre imorgon ;)


Nu ska jag prova min nya klänning, en vanlig skön
jobbar klänning hade jag skickat efter.
Den va ganska söt,
fast syster tycker den va sjukt ful...



Nehe, nu ska jag äta håller på att hungra ihjäl.
Min sallad va det bara kvistar i och dom vägrar jag äta.
Så blev några blad och någon pasta bit i botten.
Så går det när man köper sallad på konsum :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0