Otippat

Jag hatar när kunder kommer in 1 min innan man stänger.
Sen står dom och kollar på lapparna som fån är
på tända och fattar inte vad man säger när man ska förklara något.
Sen står dom där i 20 min innan dom går till Kassan för att betala
ja då har dom gjort 100 fel men dom måste
prompt ha dom där jävla spelen, så man får stänga halv 7 ist för 6.
ååååh, MUPPAR!!!



Skulle skicka ett sms förut,
något i stil med:
Jag har ingen bh på mig idag på jobbet. 
perfekt om någon vill komma förbi och klämma.

Skitbra tyckte jag skicka iväg.
bara det att den som skulle fått det stod över min exjobbar kompis
så råkade trycka ett snäpp förlångt..

"otippat, men nu skicka du väl fel"
kom det tillbaka, PINSAMT!

Well well, sånt som händer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0