Misstänker

att mina lungor tänker ge upp helt snart.
eller revbenen kanske det är som tänker trilla ihop?
Något av det är det gör ont att andas och är öm.
Gillar att jag mår sämre nu på fler ställen än innan jag åkte till
sjukhuset.
Fuck it.
Ska bara vänta tre veckor också på att min läkare
har haft sin semester innan jag får komma på åter besök.
Trevligt att jag ska va halft förlamad i 3 veckor.


Anyway, dagar som idag vill man bara ge upp.
Hade jag vart en hund hade jag fan fått bli avlivad men
nix jag ska härdas.
Dom kanske gav mig starka piller och namngav allt jag inte
får blanda dom med med flit så jag kan ta livet av mig?
Undra om mamma och pappa får livförsäkring då, tåls att tänka på.


Nu ska jag ta ett godnatt piller och hoppas att jag vaknar imorgon.
Kanske sover för djupt när lungorna slutar funka?
Hahaaa, nej inte alls deprimerande inlägg idag inte.
Men det är bara att ni vänjer er eller slutar läsa,
För jag lär ha ont ett tag till...



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0