Kryckan

Tar mina kryckor och hoppar till jobbet.
är som tur va ledig imorgon trodde jag va det
på torsdag men då hinner jag kanske få tid på sjukhuset
innan det är dags att jobba igen.
Kanske kanske...


Har typ sovit 2 timmar inatt.
Säkert bra att köra hem från sthlm då.
Men hemma är jag iaf och ingen olycka skedde.
Nu ska jag äta lite och sen jobba.


Det va Lääääänge sen jag grät pga att mitt ben gjorde ont.
men nu gör det så förbannat ont i hela benet.
Kan inte ligga sitta stå sova va vaken.
Kan ingenting det gör bara ont, och smärtstillande hjälper inte hellr.
Knakar i höften och gör ont om jag skrattar hostar nyser, jaa
det gör ont hela tiden med andra ord.
Så jävla förbannad på skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0