Jag lever

Igår blev det party hos Malin, Jag va nykter dock
eftersom jag skulle upp och jobba idag.
Men det va trevligt.
"Gänget" va samlat och vi prata massa gamla minnen osv..
Det va mys, men vi umgås på tok för sällan!


Anyway, jag somna som en liten gris när jag kom hem.
Va så sjukt trött efter i fredags när jag somna sent.
Sen hade jag inte dålig huvudvärk heller, jag som aldrig har det.


Idag har det gått bra på jobbet.
Mkt utbetalningar många som vann på V 75 igår.
Känns som att om jag skulle spela bort typ hela min lön några månader kanske jag skulle ha chansen att bli miljonär?
Kanske kanske...


Nehe, huvudvärken börjar komma bäst att äta något!


Ledig på tisdag och känner att jag vill hitta på något.
Typ åka till kolmården eller något spännande.
Varför jobbar alla?!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0