I love the way you lie

En dag kvar måste ner till apoteket
eller vart fan man nu kan köpa typ stödstrumpa?
Något måste jag ha till min vrist iaf, den är död.
Vill inte dra på mig massa skit i onödan, vet att det blir slitningar
på andra ställen när man går fel osv men får väl försöka förebygga det.



Idag kom mina Friis väskor.
Weeeie, jag vill åka på äventyr så jag får använda min stora.
Den är helt outstanding fin!
i like!


Well nu ska jag ner och kolla lite till på Walk the line.
sen blir det sängen för mig.
Jag orkar inte va trevlig idag.
Hahaa, dålig stil av mig jag vet men imorgon är jag glad igen.

fast inte mot folk som är sega på att svara.
Er ska jag hata ett par dagar till!



"I said a Bang Bang Bangitty Bang, I Said A Bang Bang Bangitty Bang"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0