Hus tomten

Oooh får inte glömma!
Idag när jag kom till jobbet så gick jag ner i källaren
och gick på toa precis innan vi öppna så jag inte skulle kissa
på mig under dagen.
Och sen vi hade inbrott förra sommaren så har jag lite fobi för den
när butiken är stängd, så vågar inte stänga toa dörren osv.
(onödig info men nu vet ni ;) )
Anyway, när jag precis ska sätta mig så hör jag ett hasande ljud i källaren.
Det va ett så sjuuukt läskigt ljud, så jag for upp igen från källaren.
Jag tror påriktigt att det spökar på mitt jobb.
Det ska inte låta så i en källare.


Nu ska jag iaf sova.
det är tydligen en dag imorgon också.
Vad det nu ska va bra för.
Ska dock på Bio, det va ju så länge sen sist ;)
hahaaa
Ska få se inception med Leo, hoppas att den är bra.
Och att jag ska förstå hälften av den.






på mitt jobb har vi en hustomte.
Peo, han pratar oavbrutet och köper femman lotter.
Det va dock inte han som hasade i källaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0