Fuck it

Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR försäkringsbolag.
Ringer för att skicka in mina nya journaler
och då säger hon att det är ju onödigt för man får ingen
ersättning om man inte har problem med sjukdomen i vardagen.
Nee men brukar folk med reumatism säga att ooh vad skönt det är
att vara sjuk inga krämpor här inte.

Så nu måste jag skriva ett jävla brev också där jag beskriver
hur det gör ont osv.
Vart gör det inte ont och när gör det inte ont skulle jag snarare kunna beskriva.
Det är lättare!



Anyway, nu har jag iaf ringt så dom får nya journaler och sen ska jag väl
bara vänta på att min läkare hör av sig så jag får åka på röntgen.



Idag är jag ledig till klockan 1, hur skönt är inte det?
Sista veckan dessutom innan semestern, vilken lycka!
Vädret skulle ju bli bättre igen också efter allt regn.
Eller allt och allt, två dagar är väl inte så mkt...


Nehe, nu ska jag dricka lite te sen ska jag fixa lunch
med andra ord ska jag bara lata mig ett tag innan det är dags för lunch


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0