Färdig

Jag har jobbat klart för idag.
sjukt skönt.
Har gått helt okej, gör ju inte mer eller mindre ont
beroende på om jag står/sitter hemma eller är på jobbet.
Nu har jag ringt sjukrådgivningen också.
blir det värre inatt så ska jag ringa igen så får jag åka in akut
annars skulle jag få en tid imorgon.
Skönt en natt till utan sömn.





Nu ska jag äta något, tog bara en macka förut
innan jobbet, kom på att benet gör mindre ont om man är hungrig.
För då konsentrerar man sig på det ist.


Jag sitter och funderar på hur jag kan göra mig illa i benet så
dom kollar upp allt prdentligt.
Är inte det hemskt när man funderar på att skada sig själv för att
få hjälp att sova..
Jag börjar bli ett psyko..
Hahaaa



Nehe, mat, om jag inte trillar ner för trappen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0