Bingo

Weeeie, en ledig dag.
Ska se om någon vill göra något.
Eller om jag får nöja mig med att hjälpa till hos farmor.
Dom håller på att riva hennes balkong så massa skit som ska
till sopptippen.



idag sov jag sjukt länge, vakna kvart över 10.
Det är inte okej.
Får inte ställa om dygnen helatiden när jag är ledig.
kommer bli jobbigt att vakna imorgon isf.
Men kommer nog somna skapligt ikväll.


Jävla skit myggbett har jag fått igen också.
Dom är överallt, jag har ett som är större än en femma.
Pappa som sa att efter min förra invasion av mygg så skulle
jag bli mer tålig mot giftet i myggen.
Men icke!
dom kliar som aldrig förr..



Nu ska jag ta en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0