Believin'

Weeeeeeie...
Lycka lycka lycka.



Hahaa, ibland går planerna precis som man vill.
idag känns som en sån dag.
Bra bra bra.
Känner mig som en sån tvångs människa nu när jag läser efter
allt måste skrivas typ tre gånger om det är något  bra.
hahaaa, va inget jag tänkte alls på när jag skrev.
Typ dom som måste räkna till 10 innan dom kan göra saker.
Sån är inte jag, jag lovar!


jag är förövrigt förbannad, varför har inte jag pojkvän
som jag kan tvinga följa med på bio även fast han skulle tycka
filmen va värdelös och urtöntig? VAVVAVAA?
Eller som kan följa med på Gröna Lund med mina andra vänner
som har pojkvänner så jag slipper åka karusellerna ensam?!
Varför måste jag va tredjehjulet för, nu får det va nog!


Well dags att sova, vill inte försova mig imorgon också.


Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0