600 på två dygn

Känns bra att betala 600kr på två dygn för
att åka till sjukhuset.
Nääe, dom pengarna kunde jag gjort något mkt roligare för!
Anyway, ringde sjukvårdsrådgivningen som tyckte att jag skulle åka upp
akut till sjukhuset eftersom jag hade ont fortfarande.
Väl där så anntekna han allt gjorde lite prover osv.
Finns dock inget som dom vågar ge mig nu mort smärta eftersom
det är så nära inpå behandlingen igår.
Men han tycker att så fort min läkare från vårdcentralen kommer tillbaka
och jag har ont så ska jag bli röntgad så dom har plåtar på mig.
kan va bra att ha till försäkringsbolaget.


Anyway, gått helt okej att jobba idag,
trögt dock känner mig snurrig.


Nu ska jag se om det finns något bra på tv.
kom nyss hem typ åkte direkt från jobbet till sjukhuset.
Så behöver jag äta något också..
kyckling och ris finns det färdigt.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0