Varför

Varför är det alltid så att när man bestämt sig
för något, då kommer det massa folk och gör allt så mkt svårare?
Jag talar i gåtor just nu det är jag medveten om.
Men det är som att även om jag har tyckt att dom vart intressanta
innan så känner jag mig helt likgiltig emot dom nu.
Jag vet knappt vilka dom är, men vill inte veta heller.
Hur osmart är inte det egentligen, well well...


Har iaf en ny vän i sthlm nu som jag kan hälsa på ;)
hahahaaa, kanske borde ta upp mitt äventyrar liv igen,
allt va så mkt mer spännande när man gick i skolan
då åkte jag runt överallt, galen...


Dumt att alla mina helger är upptagna nu ett tag framöver..
Dags att bege sig på äventyr..
Får hitta äventyr som funkar under veckodagarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0