the real deal

åker som bekant till lund på onsdag.
Kollade vädret hos Clara igår, snöstorm över hela landet.
Vilken lycka, har iaf tvingat pappa att vi ska byta
vindrutetorkarna imorgon, sen ska vi kolla lufttrycket i alla däck
tanka osv, måste skriva en kom i håg lapp.
Mycket som ska kommas ihåg!
Kanske skulle vart bra med en gps?

Mamma är helt förstörd och sa att vi skulle fixa lugnande
piller till henne imorgon när vi fixar allt annat.
Hahaa stackars lilla mamma :)
Men jag sa att det är klart jag inte kommer dö innan jag har haft
ett "riktigt" förhållande, och om jag dör så får dom iaf en bra livförsäkring
och då behöver dom inte åka ner och hämta kattis utan hon får sälja sina saker
på blocket och så kan hon köpa nytt när hon kommer hem ;)


Neej, ingen ska dö, och absolut inte jag..
jag har ju precis tagitkörkort måste väl kunna få njuta av det ett tag :D


Nehe sova, jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0