Seg start

uuuh, jag har fan inte sovit något alls inatt.
Helt värdelöst när klockan va 5 så tänkte jag nästan
sluta försöka men låg kvar i sängen endå.



en av kunderna som va en stammis och alltid såg
när man klippt sig färgat håret eller man hade något nytt på
sig har tydligen dött.
Jag trodde bara att han handla på en annan affär nu när
sommarlovet va slut men han hade tydligen dött.
Helt hemskt han va kanske 50 år.
Och här om dagen så dog det en till som inte alls va gammal.
värdelöst...


Anyway, nu ska jag äta frulle sen jobbet.
Hur pigg kommer jag va sen när jag ska rida..
Suuuck, får väl gå en sväng i skogen med han så
jag inte förfryser och dör.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0