only for you

Well, har hämtat hem min syster från lund nu.
På vägen ner va det storm, så mkt storm
att min/bilens ena blinkers (glas, lampa och lamphållare)
blåste av i fatren, jag har bara ett hål där..


Anyway, så tänkte jag att jag skulle kolla på mekonomen om dom kunde fixa det
och se det kunde dom, sa dom.
Så dom skickade efterglas och sen så sa han att han skulle skicka efter
lamphållare också för efter att han hade skickat efter glaset såg han att
det inte ingick.
Men han skulle skicka efter och i den tron åkte jag hem.
Men idag när jag kom så hade bara glaset kommit.
Vad har jag för nytta av glas när jag endå inte har någon lampa?
Så angus är fortfarande enögd....



Idag måste jag hitta på något.
Blir galen av det här.
jag är en krävande människa och jag kräver lite roligt att göra.


Nu ska jag prata med pappa och säga att angus är enögd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0